poniedziałek, 24 października 2016

Post informacyjny

Od jakiegoś czasu poważnie myślałam co ze sobą zrobić, całkiem niedawno do głowy wpadł mi pomysł żeby zacząć coś tworzyć w internecie. Jakąś nową społeczność. Pomyślałam, że własny blog to fajna sprawa. Ciężko było mi zdecydować o czym mogę pisać do was, miałam dużo pomysłów.
W końcu zabrałam się do roboty, więcej robienia mniej mówienia i myślenia.
I oto jestem! Chęć poznania nowych ludzi, ciekawość i zabicie nudy wzięła górę.
Chcę zacząć jak najszybciej. Wiadomo jak z każdym na początku nie będzie łatwo, ale myślę, że sobie poradzę boo jak nie ja to kto ?! :D
Mój blog ograniczać będzie się do porad życiowych typu: przyjaźń, miłość, nowe znajomości. W takich postach, które będą się pojawiały co tydzień w poniedziałki postaram się opowiedzieć trochę jak ja to widzę, udzielę kilka moich rad i postaram się jak najbardziej pomóc w waszych problemach, odpowiedzieć na wasze pytania.
Będą też posty dotyczące porad urodowych/modowych (tak, tak bez tego nie mogło się obyć w końcu jestem kobietą :D ) typu: hity sezonu, nowości. Postaram się je wstawiać w piątki.
Nazwa bloga nawet nie wiem z czego się wzięła. Może dlatego, że będę pisała tu swoje przemyślenia, a czarne bo lubię te kolor ;)

Wyczekujcie nowego posta, który pojawi się niebawem i nad którym już pracuję :D
Piszcie jakie tematy was interesują, z czym macie problem postaram się zrobić o tym jakiś post ;)
Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie niezbyt czarne te Twoje myśli. Ale to i lepiej, bo rzeczywistość jest tak czarna, że przyda się jej trochę kolorowych barw. Życzę powodzenia i lekkiego pióra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A co do czarnego to od zawsze wolałam minimalizm :D Z nadchodzącymi postami trochę się zmieni bo pojawią się zdjęcia ;)
      Pozdrawiam

      Usuń